Handgemaakt in Nederland
Met aandacht samengesteld
Maatwerk mogelijk
De Fibonacci is een leren wikkelarmband voor heren gemaakt met een roestvrijstalen sluiting van 15mm breed en drie leren koorden van topkwaliteit, elk met de hand bewerkt op unieke wijze.
Is meten niet mogelijk omdat het een cadeau is?
De gemiddelde polsmaat van een man is maat M (18–19 cm).
Strak meten
Meet strak op de knokkel van de pols met een meetlint. Geen meetlint? Gebruik een touwtje of kabeltje en leg dit langs een liniaal.De polsomtrek is niet hetzelfde als de lengte van een armband.
Polsomtrek 18 cm
Twijfel tussen twee maten?
Is de polsomtrek een rond getal (bijv. 18 cm)? Kies maat S wanneer je de armband liever strak/aansluitend om de pols draagt en maat M wanneer je de armband liever wat losser draagt.
Min. omtrek
Max. omtrek
Maat
16 cm
17 cm
XS
17 cm
18 cm
S
18 cm
19 cm
M
19 cm
20 cm
L
20 cm
21 cm
XL
< 16 cm
> 21 cm
Maatwerk*
* Kies Maatwerk en noteer de polsomtrek. Maatwerk is uitgesloten van ruilen en retourneren.
Graveringen – informatie
Positie & uitstraling We graveren standaard de binnenkant van de sluiting in het lettertype Montserrat. De gravering is zwart en wordt altijd netjes gecentreerd. Afhankelijk van de lengte kan de tekst over meerdere regels worden verdeeld.
Heb je specifieke wensen voor de gravering? Neem dan vóór het plaatsen van je bestelling contact met ons op via e-mail of het contactformulier. We kijken graag wat er mogelijk is.
Levertijd & retourneren De levertijd van een gegraveerde armband bedraagt 1 - 3 werkdagen. Gegraveerde armbanden kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Het is daarom belangrijk om de juiste maat te bestellen.
Is een armband achteraf te groot? Dan kan deze eventueel worden ingekort via een armbandreparatie (€ 9,95). Een te kleine armband kan helaas niet worden vergroot.
Esther Ummels –
Super service.
Snelle levering.
Precies gegraveerd zoals mijn wens was.
De armband wordt met heel veel liefde gedragen.
Paul Willems –
mooie armband en inderdaad zeer mooi afgewerkt met goede kwaliteit.
Ik zit zelf in de lederbranche dus…..
Marion –
Deze armband, als verrassing, voor mijn man zijn verjaardag gekocht en ook laten graveren. Het is een prachtige armband, mooi soepel leer, maat perfect, sluit goed.
Mooi verpakt, dat is leuk kado doen.
Hij is er erg blij mee en draagt hem graag,
Z. –
Fijne armband van kwaliteitsleer. Sluiting is super en makkelijk zelf aan en af te doen. Levering en verpakking super!
Bomans –
Het is een prachtige armband, ’n schot in de roos! Hij staat mooi aan zijn pols. Heel veel positieve reacties gehad. Reclame voor jullie. Mijn man is er erg blij mee, een mooi cadeau voor zijn 60e verjaardag.