Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Service staat hoog in het vaandel bij SAID&DONE en wij zullen ons altijd tot het uiterste inzetten om een passende oplossing te vinden. Heb je een klacht over een product of over onze dienstverlening? We lossen je klacht graag voor je op. Dat gaat het snelst door een e-mail te sturen naar info@saidanddone.nl. We zullen altijd binnen 7 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht geven.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.